ראשי » עיצוב אתרים » עיצוב אתרים – המדריך לעצב אתר משלכם בקלות

עיצוב אתרים – המדריך לעצב אתר משלכם בקלות

המרחב הדיגיטלי הפך להיות כרטיס הביקור הרשמי של בעלי עסקים רבים. בוודאי לאור העובדה שניתן להקים אתרים מכרתיים מרשימים ביותר, ולהרחיב את קהל הקונים של המוצרים שלכם. מה שאומר שנוכחות דיגיטלית של מותגים היא אלמנט מפתח ביצירת השפעה על הלקוחות. כדי שתוכלו להפוך את האתר שלכם להצלחה מסחררת, אתם חייבים ליצור עיצוב אתרים מוקפד על בסיס חשיבה ותכנון. רק כך ניתן יהיה לבצע קידום אתרים ולהשיג את כל המטרות המקצועיות שלכם, בצורה ישירה.

עיצוב אתרים אישי או על בסיס תבנית?

העבודה על עיצוב אתר היא עבודה טכנית למדי. בין אם מדובר על שימוש בקוד ובין אם מדובר על יצירת אתר עם תבניות עיצוב. מספר פעולות פשוט הופך את החלום שלכם למציאות והאתר עולה לאוויר. אבל יש ממד נוסף לתהליך עיצוב אתרים, והוא הממד החזותי. עיצוב אתרים משלב אלמנטים אומנותיים, תקשורתיים, וויזואליים שמניעים את הלקוחות לפעולה. האומנות היא זו שהופכת אתרים לכלים כל כך עוצמתיים ומעשירה את חווית המשתמש הכללית. העיצוב עוזר ברכישת מידע על שירותי האתר, ולכן הוא חייב להיות נגיש לעין הלקוח. במקרים רבים, תבניות העיצוב הקיימות כיום ברחבי האינטרנט, מספקות פתרון חלקי לדרישות כל כך מורכבות. כך שאתרים מקצועיים רבים מבקשים להשקיע זמן ומחשבה ביצירת עיצוב אתר חדש לגמרי שמבוסס על כתיבת קוד ייחודי.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

חשיבה על תהליך קידום אתרים – גם בעיצוב

ביום שבו האתר שלכם עולה לאוויר, מתחיל תהליך קידום אתרים שעתיד להביא אתכם לעמוד תוצאות החיפוש הראשון בגוגל. זה הוא תהליך ארוך טווח, אבל הוא מתבסס על יסודיות עיצוביים שהוטמעו כבר בשלבי ההקמה של האתר. האלמנטים העיצוביים באתר שלכם חייבים לשרת את המטרות הטכניות והמסחריות באתר. האופן שבו התוכן באתר שלכם מוצג, משפיע מאוד על חוויית המשתמש באתר. כמובן מבחינת איכות התוכן אי אפשר לוותר על רמת תוכן מעניינת, מסקרנת ורלוונטית. אבל תוכן טוב הוא גם תוכן שצריך לעבור ללקוח בצורה ויזואלית מושלמת. למשל, כדאי שלא להציג את התוכן בכתב קטן מידיי. או לעשות שימוש בצבעים כהים ולא ברורים. אחרת הגולש פשוט יוותר על הקריאה ויעבור לאתר הבא. ונטישת הלקוחות היא בעיה שעלולה לפגוע בתהליך הקידום האורגני, ולעכב את קצב ההצלחה של האתר שלכם.

בדקו את איכות העיצוב שלכם

אם כבר יצרתם עיצוב אתר ואתם בטוחים שמדובר על העיצוב המוצלח ביותר, כדאי לבדוק שהאתר שלכם עובד בצורה האולטימטיבית. לשם כך, יש כל מיני כלים ברחבי הרשת איתם ניתן לבצע בדיקות אפקטיביות. החל מבדיקת מהירות הגלישה באתר וכלה בדיקה של איכות התמונות והתצוגה. כאשר אחת הבדיקות החשובות ביותר שאתם יכולים לבצע היא בדיקה של התאמת אתר למובייל. עם עיצוב האתר שלכם נראה שונה לגמרי, ובאיכות ירודה במובייל, זו יכולה להיות בעיה. בעידן שבו רבים מהגולשים באינטרנט גולשים דרך הטלפון הסלולרי, עיצוב מותאם לסלולר היא דרישה בסיסית. אנשי מקצוע מיומנים, יכולים לבצע את ההתאמות הנדרשות כדי לאפשר צפייה במובייל בתנאים מעולים. אתם רק צריכים להחליט שזו היא דרישה חשובה מספיק, כדי להוציא אותה לפועל בתהליך ההקמה של האתר.