ראשי » עיצוב גרפי » עיצוב בחינם – 10 כלים שימושיים ליצור עיצובים מקצועיים ללא עלות

עיצוב בחינם – 10 כלים שימושיים ליצור עיצובים מקצועיים ללא עלות

לא לכל אחד מאיתנו יש גישה לתוכנות עיצוב מורכבות כמו פוטושופ. ולמען האמת לא כל עיצוב אתר דורש שימוש בתוכנות כל כך מקצועיות. במיוחד אם אין לכם את הזמן ללמוד לעומק את השימוש בתוכנה ואתם רק רוצים לבצע כמה שינויים קטנים. אז כדי לעזור לכם ליצור עיצובים בחינם, מיוחדים ובקלות – הנה לכם 10 כלים שחשוב להכיר:

Canva - עיצובים בחינם

אחד מהכלים המוכרים ביותר בעולם העיצוב המודרני הוא אתר אינטרנט קאנווה. תוכנה אינטואיטיבית עם ממשק drop and drag אשר כוללת מאות עיצובים מיוחדים. אתם יכולים להתאים את גודל העיצוב הדרוש או לבחור מתוך שורה ארוכה של טמפלטים שהאתר מציג לפניכם. כך או כך, מדובר על עיצוב נגיש וקל מאוד. לקאנווה גרסה חינמית וגרסת מינויים המציעה כמות גדולה יותר של עיצובים ופונקציות שימוש.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

Stencil - עיצוב בחינם לסושיאל

תוכנה חינמית שמאפשרת עיצובים בסיסים טובים יחסית לרשתות החברתיות, לבלוגים ולמודעות. התוכנה מציעה גם מאגר גדול של תמונות חינמיות. לצד יכולת לשמור את העיצובים ולחזור עליהם בהמשך. התוכנה מאפשרת עיצוב יחסית מהיר וקל, גם למשתמשים ללא רקע בתחום העיצוב.

Crello

זוהי מערכת לעיצוב באנרים פוסטרים וסרטונים, אשר פונה דווקא לקהלי יעד ללא ניסיון בתחום העיצוב. בזכות כמות תבניות עצומה ובזכות ממשק ברור מאוד לשימוש, כל אחד יכול ליצור עיצובים מהממים וברגע. כמו כן, יהיה לכם קל מאוד לייצא את העיצובים ולשמור אותם על המחשב או בענן אחסון.

Pixlar Photo Editor

הגרסה האינטרנטית של תוכנת עיצוב פוטושופ. זוהי תוכנה ריספונסיבית שעובדת מהר מאוד ומבוססת על הממשק של פוטושופ. כמובן שהפונקציות יחסית דלילות, אבל האלמנטים הבסיסים (שכבות, פילטרים ומסיכות) בהחלט נמצאים שם לעזרתכם. לעיצובים קלים ומהירים Pixlr, בהחלט נותנת את התמיכה הראויה ומאפשרת חיסכון בזמן ובמשאבים. והכי חשוב – זו תוכנת עיצוב בחינם!

Gimp - תחליף עיצוב חינם לפוטושופ

Gimp נחשבת בעיניי רבים לתחליף טוב לפוטושופ. התוכנה מאפשרת לכם לעבוד עם פיצ'רים שקיימים בפוטושופ וברמות ביצוע שלא נופלות מתוכנת הדגל של חברת אדובי. כמעט כל פעולה שתרצו לבצע בפוטושופ, תצליחו לבצע ב Gimp. כך שאתם רק צריכים למצוא מדריך טוב לתוכנה (ויש אלפי כאלה ברשת) כדי להתחיל לעצב כמו מקצוענים.

Inkscape

היא תוכנה שמציגה אלטרנטיבה אינטואיטיבית לתוכנת Adobe Illustrator. התוכנה החינמית (אשר מופצת בחופשיות ובקוד פתוח) ייצרה רמה גבוהה מאוד של עבודת עיצוב תמונות. כאשר בראש ובראשונה היא מאפשרת עבודה עם וקטורים וגרפיקות באיכות ללא פשרות.

Vectr

תוכנה מינימליסטית עם מספר אפשרויות וכלים מוגבל. היתרון הגדול ביותר של התוכנה הוא זמן העבודה. זוהי תוכנה עם מהירות תגובה גבוהה מאוד, שמאפשרת חוויית משתמש איכותית. יחד עם זאת, זוהי תוכנה שמייצרת אפיון ממשקים פשוטים יחסית.

PhotoFiltre

תוכנה עם ממשק שדומה למערכת ה'צייר' של ווינדוס, אשר מבצעת שינויים קטנים בתמונות. התוכנה לא בנויה לעריכות מאסיביות, אבל היא כן יכולה לאפשר לכם להוסיף אפקטים מינימליים, לטפל בבהירות או להעתיק תכנים מקובץ לקובץ.